3 Şubat 2011 Perşembe

KARACAOĞLU ALATURKA - SÖĞÜTÖZÜ

Karacaoğlu; Liva, Leda gibi açık büfe çay saati hizmeti sunan yerlere alternatif olan bir restaurant. Tabi ki sadece çay saati yok. Haftasonları 130 çeşitle brunch hizmeti veriyorlar ve bir çok yerdeki brunch fiyatlarına göre oldukça ucuz (16 TL). Daha önceki gidişimde kahvaltılıklarını deneme fırsatı yakalamıştım ve bu fiyata bu kadar nezih bir ortamda bu kadar kaliteli peynirler, reçeller, sucuklar yediğim için şaşırmıştım. Karacaoğlu'nun ortamı o kadar ferah ki uzun saatler orada oturup fonda çalan hafif müzikle beraber bu lezzetli yemekleri yemek gerçekten mutluluk veriyor. Ben bir mekanda öyle uzun saatler oturup saatlerce yemek yiyebilenlerden değilim; yemeğimi yiyip kalkmayı severim fakat Karacaoğlu'nda nedense yemeklerimi biraz daha uzatmayı seviyorum.


Karacaoğlu'nda çay saati haftaiçi hergün 14.00 - 18.00 saatleri arasında yapılıyor. Oldukça geniş olan açık büfede zeytinyağlılar, börekler, gözlemeler, pizzalar, pideler, salatalar, kekler ve sütlü tatlılar yer alıyor. Bununla birlikte masanıza geçtiğiniz anda garsonlar hemen çaylarınızı koymaya başlıyor çünkü çay saatinde limitsiz çayda fiyata dahil. Açık Büfedeki her şey oldukça lezzetli ve tatmin ediciydi. Ben özellikle patlıcan-biber-patates kızartmasını öneririm tabii ki yanında domates ve yoğurt sosuyla. Hiç mi eksiği yok, tabi ki var bana göre tatlı menüsü yetersizdi, gerçi o kadar yedikten sonra tatlıya yer kalmıyor ama bir kaç çeşit fazla olsa hiç de fena olmaz. Fiyatı 12 TL.

 P.S. Çay saati ve brunch dışında menüde kebaplar, pideler, beyaz etler yer alıyor. Saat 18.00 - 22.00 arasında menüdeki fiyatlar üzerinden  % 20 indirim uyguluyorlar.
Salatalar 5-7 TL
Pideler 5-14 TL
Kırmızı Etler 15- 28 TL
Beyaz Etler 12-16 TL
Tatlılar 5-7 TL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder