19 Şubat 2011 Cumartesi

ETİLER MARMARİS BÜFE - ÇAYYOLU

İstanbullular tarafından pek sevilmeyen, bir çok öğrenci tarafından sıkıcı bulunan, saatler akşam 10'u gösterdiğinde sokaklarda pek kimseye rastlanılmayan Ankara bu aralar hiç olmadığı kadar popüler. Önce Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi daha sonra Aşk Tesadüfleri Sever, Ankara'yı tekrar sevilesi, gezilesi, özlenesi yaptı. Hatta İstanbullular tarafından yapılan "Ankara'nın en güzel tarafı İstanbul'a geri dönmek" geyiğini artık pek duymuyorum. Zaten artık gerekçeleri de kalmadı; Etiler Marmaris Büfe artık Ankara'da da var. : )
Biz Ankaralılar tarafından İstanbul'da en özlem duyulan şeylerdi; Etiler Marmaris Büfe, İnci Profiterol, Şampiyon Kokoreç. Sonunda Etiler Marmaris Büfe'yi Ankara'ya çekmeyi başardık. İyi ki de başardık yoksa bu kadar lezzetli tost kolay kolay bulunamazdı. Kaşarı olması gereken miktarda, sucuk desen enfes, bir de özel tost ekmeğiyle buluşunca işte ortaya  bu güzel tost çıkıyor. Eee bir tostta anca bu kadar övülebilirdi. Fiyatı 3.5 TL


Ayvalık Tostu da süper. Benim Ayvalık Tostum Süper Ayvalık. Normalinden tek farkı Amerikan salatasının olması. Ama lezzetli kılan da bu salata. Olacaksa süper olsun. Tadı da gayet lezzetlli. İçindeki malzemeler kaliteli, belli. Denemekte fayda var. Fiyatı 7TL.


Islak Hamburgerden pek hoşlanmıyorum ben. Belki Ankaralıyım ondandır. Alışık değiliz, bir Ankaralı için Sushi yemek gibi bir şey ıslak hamburger yemek. Cesaret edemiyoruz. İstanbul'da yediğimde de pek beğenmiyordum tadını. Ama Etiler Marmaris Büfe o kadar Ankara'ya gelmiş, İstanbul tadını da tatmamak olmazdı. Tattım fakat çok hoşlanmadık birbirimizden, elektrik alamadık. : ) Sosu da İstanbul'da yediğime göre daha basit kalmış, kendini pek hissettirmiyor. Yine de Ankara'da ıslak hamburger bulmak kolay değil, meraklıları deneyebilir. Fiyatı 2.5 TL.


Yeri Park Caddesinde. Gece acıkanlar için çok çok güzel bir alternatif. Benim gibi gece eğlencesinden sonra çorba içmeyi, kokoreç yemeyi sevmiyorsanız istikamet Etiler Marmaris Büfe. Sabah saat 5'e kadar açık. 7.30'da tekrar hizmet vermeye başlıyorlar.
P.S. Canınız tatlı bir şeyler yemek isterse Leyla veya Mecnun deneyebilirsiniz. Leyla; çikolata muzlu, Mecnun; beyaz çikolata muzlu. Vay be romantizme bak. :)  Bir daha ki sefere denenecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder